Het voeren van een goed gesprek met een betrokken buitenstaander geeft ruimte om op het eigen functioneren te reflecteren en daardoor verder te ontwikkelen. Soms heb je gewoon wat coaching nodig, of even een sparringpartner die je kunt vertrouwen en die je kan helpen met complexe of gevoelige vraagstukken.
Voor AWVN is coaching resultaatgericht: de gesprekken helpen om gedrag te veranderen of heftige omstandigheden beter het hoofd te bieden, individueel of als team.
Het kan om van alles gaan: een directeur die een vestiging moet sluiten en mensen moet ontslaan, een HR-manager die een reorganisatie moet doorvoeren, een leidinggevende die met ingewikkelde vraagstukken worstelt, arbeidsvoorwaardenonderhandelaars die behoefte hebben aan ondersteuning bij het cao-overleg. Voor hen allemaal geldt dat een goed gesprek in vertrouwen helpt om zelf de volgende stap te maken.
• voor individuele coaching van functionarissen in complexe processen
• voor teamcoaching van (management)teams
• voor groepscoaching medezeggenschap en bestuurder
• als sparringpartner van directies en boardroom-functionarissen.